שונה: 03 באוגוסט 2023

1. קבלת התנאים

1.1 השירותים ניתנים באתר זה Parallels.org.il (“האתר”) על ידי חברת אי.אס.קי שירותי שיווק בע”מ (“אי.אס.קי”). כל השירותים והמוצרים הניתנים באתר זה על ידי אי.אס.קי כפופים לתנאי שימוש אלה (“תנאים”). אנא קרא את התנאים בעיון לפני שאתה מקבל תנאים אלה על ידי: (א) ביצוע הזמנה דרך האתר ו/או (ב) שימוש באתר בכל דרך אחרת. אם אינך מסכים לכל התנאים הללו, אנא אל תשתמש באתר זה. אם אתה משתמש באתר זה בשם המעסיק שלך, אתה מצהיר בפני אי.אס.קי שאתה מורשה לקבל תנאים אלה בשם המעסיק שלך. אם אתה משתמש או משתתף בדרך אחרת בפורומים של אי.אס.קי, אתה מצהיר בפני אי.אס.קי שאתה בן 18 לפחות.

1.2 אי.אס.קי כמפיץ ומשווק של חברת פרללס (Parallels), חברת מיקרוסופט (Microsoft) וחברות נוספות (“היצרנים”) מספקת לך גישה למשאבים שונים כולל חנות מקוונת המכילה מוצרי תוכנה להורדה של היצרנים, אזור הורדות, פורומי תקשורת (“פורומים”), תמיכה טכנית ומידע על מוצרים (להלן “שירותים”). בנוסף לתנאים ולשירותים, אלא אם צוין אחרת, הרישיונות והמוצרים שמוצעים לרכישה דרך האתר הנם באחריותם הבלעדית של היצרנים. אין ולא תהיה לאי.אס.קי אחריות על איכות המוצרים והשירותים הניתנים על ידי המוצרים המשווקים באתר.

2. המוצרים:

2.1. האתר מאפשר רכישה של תוכנות וקודי ההפעלה שלהן על מנת להתקינן באופן פרטי במחשבי הלקוח.

2.2. הרכישה שמבוצעת באתר הנה של קוד הפעלה אישי עבור המוצר הנבחר. קוד ההפעלה האישי יישלח ללקוח עד שני ימי עבודה לאחר ביצוע התשלום. הקוד יישלח לכתובת הדוא”ל שהוזן במהלך תהליך הרכישה.

3. רכישה ותשלום דרך האתר:

3.1. על פי חוק, רק אנשים מעל גיל 18 יכולים לרכוש מוצרים דרך האתר ולשלם בכרטיס אשראי. 

3.2. לקוח המבצע תשלום באמצעות כרטיס אשראי מתחייב כי הכרטיס רשום על שמו או שקיבל אישור מבעלי הכרטיס החוקיים לשימוש בו על מנת לבצע הרכישה. אי.אס.קי אינה אחראית במידה ונעשה שימוש שאינו חוקי בכרטיס אשראי באתר זה או שלא עומד בתנאי זה.

4. ביטול עסקה:

4.1. ניתן לבטל עסקה על פי החוק הקיים במדינת ישראל.

4.2. הלקוח יכול להתקין, להשתמש ולבדוק את המוצרים לפני ביצוע הרכישה. על הלקוח לוודא בתקנון כל יצרן מהי תקופת הניסיון המוצעת לו.

4.3. על פי הידוע לאי.אס.קי, נכון למועד עדכון דף זה, חברת פרללס מאפשרת בדיקת המוצר במשך 14 יום, וחברת מיקרוסופט מאפשרת בדיקת המוצר במשך 30 יום, וזאת ללא צורך בהזנת קוד ההפעלה. בכל מקרה, אין חברת אי.אס.קי אחראית במידה ותקופות אלו השתנו אצל היצרנים ובאחריות הלקוח לבדוק ולוודא את התקופה הנכונה.

4.4. לאחר תקופת הניסיון יש להזין את קוד ההפעלה אותו ניתן לרכוש באתר זה.

תנאים אלה מייצגים את כל ההבנה הנוגעת לשימוש באתר וגוברים על כל תקשורת קודמת או בו-זמנית, סותרת או נוספת.

אם יש לך שאלות כלשהן לגבי האופן שבו אנו מעבדים את הנתונים האישיים שלך, אל תהסס לפנות אלינו בכתובת info@esk.marketing

עגלת קניות
Open chat
1
Scan the code
הי, אפשר עזרה?